2008/02/17

Άσπρο

μου αρέσει το άσπρο, μου αρέσει το κόκκινο, το πράσινο, το κίτρινο, το μαύρο, το μωβ, το πορτοκαλί, το μπλε, κυρίως το μπλε, το έντονο μπλε και το βαθύ μπλε.

μου αρέσει το άσπρο, μου αρέσει η αίσθηση που έχεις βλέποντας για λίγο τα όλα σε διαφορετικό χρώμα από ότι συνήθως, όπως μου αρέσει να είναι όλα για λίγο κόκκινα ή πράσινα ή κίτρινα ή μαύρα ή μωβ ή πορτοκαλί ή μπλε, κυρίως μπλε, έντονο μπλε και βαθύ μπλε.

δυσκολεύομαι να καταλαβαίνω την αίσθηση του χιονοπόλεμου, ποια η χαρά του να εκτοξεύεις χιόνι στα μούτρα του άλλου; γιατί όταν βρέχει δεν βγαίνουμε να παίξουμε με τα νεροπίστολα ή όταν φυσάει να παίξουμε με τις τρόμπες;

μου αρέσει το άσπρο μέχρι το όριο που κάνει τα πάντα για λίγο διαφορετικά από ότι είναι. η αίσθηση που σου δίνει όταν ανοίγεις το παράθυρο, την πόρτα και βλέπεις μια διαφορετική εικόνα.

μου αρέσει να ανοίγεις το παράθυρο, την πόρτα και να βλέπεις τα πάντα για λίγο κόκκινα ή πράσινα ή κίτρινα ή μαύρα ή μωβ ή πορτοκαλί ή μπλε, κυρίως μπλε, έντονο μπλε και βαθύ μπλε.

δεν μου αρέσει το χιόνι και ο χιονιάς όταν νεκρώνει τα δέντρα, τα φυτά, τη φύση. όπως και ο δυνατός αέρας. δεν μου αρέσει ζωή τόσων χρόνων να εξαφανίζεται σε τόσο λίγο.

δεν μου αρέσει το χιόνι όταν περπατάς και δεν ξέρεις πού πας και πού βρίσκεσαι, όπως μπορείς να περπατάς.

μου αρέσει το άσπρο που βγαίνεις έξω και περπατάς, όπως μπορείς να περπατάς, στη μέση του δρόμου, κυρίαρχος του δρόμου, χωρίς ρόδες, θόρυβο, κόρνες.

δεν μου αρέσει το άσπρο που βγαίνεις έξω και περπατάς, όπως μπορείς να περπατάς, στη μέση του δρόμου, και νομίζεις ότι είσαι ο μοναδικός επιζών στη γειτονιά και στην πόλη όλη από την μεγάλη καταστροφή.

δεν μου αρέσει το επόμενο διάφανο άσπρο που χάνεις την αίσθηση της βαρύτητας στη γη.
δεν μου αρέσει το μεθεπόμενο καφέ μαύρο γκρι άσπρο, που σου δημιουργεί την αίσθηση της απομυθοποίησης.

δεν μου αρέσει το χιόνι όταν σκεπάζει, εξαφανίζει τα πάντα. μου δημιουργεί την αίσθηση του εγκλωβισμού, της ασφυξίας. θα μείνω ακίνητος και θα σκεπάσει και μένα. φοβάμαι, νοιώθω αδύναμος να αντιμετωπίσω με το τίναγμά μου τη δύναμή του.

μου αρέσει το άσπρο, μου αρέσει το κόκκινο, το πράσινο, το κίτρινο, το μαύρο, το μωβ, το πορτοκαλί, το μπλε, κυρίως το μπλε, το έντονο μπλε και το βαθύ μπλε.

2 σχόλια:

tulipa nera είπε...

Καλημέρα! Τα είπες όλα,με κάλυψες:) Καλός ο χιονοπόλεμος, αλλά με μέτρο, μπορεί να προκαλέσει ατυχήματα. Καλύτεροι οι χιονάνθρωποι, συμφωνείς;

Dr_MAD είπε...

Το άσχετο σχόλιο: Μα καλά τι νούμερο παπούτσι φοράς? Τρομάζω

Καλή εβδομάδααα ;-)
(εδώ έχει λιακάδα γμτ)